نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 15:00

دنیا با اقتباس از جبهه مقاومت در برابر جنایتکاران ایستاده‌ است

کامیاران: امام جمعه کامیاران گفت: دنیا امروز با اقتباس روح مقاومت واستکبار ستیزی از ایران اسلامی در برابر جنایتکاران ایستانده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد زارعی ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع راهپیمایان اظهار کرد: در این روزها صهیونیست‌ها با پشتیبانی نظامی آمریکا در غزه که ۲۰ سال است تحت محاصره قرار دارد مردم مسلمان این منطقه را به خاک و خون می‌کشند.

وی با اشاره به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی افزود: مقاومت راه روشنی است که امام (ره) به ما آموخت و آزادی خواهان دنیا امروز با اقتباس روح مقاومت و استکبار ستیزی از ایران اسلامی در برابر جنایتکاران ایستانده‌اند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان، قرائت قطعنامه‌ای در ۵ بند و آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار در کامیاران بود.

مردم شهرستان کامیاران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1561204

مهمترین اخبار ایران و جهان: