نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 22:14

پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی از مردم ولایتمدار استان

نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی مشترک از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان در راهپیمایی سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مردم آذربایجان غربی همراه و همپا با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ و مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان، حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در دیار 12 هزار شهید آذربایجان غربی خلق کردند.

شما مردم در این برهه حساس که دشمن به زعم باطل خود، با تشدید هجوم به بیت المقدس و رقم زدن صحنه‌های دلخراش از به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از مردم مظلوم غزه، سعی در کمرنگ نمودن پشتوانه‌های مردمی جبهه مقاومت داشت، با حضوری وحدت‌بخش و حماسی در این راهپیمایی ضد استکباری، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود مهر تایید مجدد زده و پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بستید.

اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان غربی در راهپیمایی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقدیر و تشکر نموده، عزت، عظمت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561292

مهمترین اخبار ایران و جهان: