نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 08:01

یوم الله ۹دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری شهرستان بندرعباس در جلسه بزرگداشت یوم الله نه دی گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است و تجمع با شکوه این روز با حضور و سخنرانی سردار رمضان شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حمزه زرنگاری معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهار کرد:  ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی نشان دادند که تا پای جان در رکاب ولایت فقیه می مانند مطرح کرد: همه آحاد مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی یوم الله نه دی  و دهه بصیرت مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس خطاب به مسئولان ادارات با تاکید بر اینکه آئین ۹ دی باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود، گفت: یوم الله  ۹دی در تاریخ ایران ماندگار است وباید همچنان ماندگار باقی بماند.

 حجت‌الاسلام زرنگاری ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه و فهیم شهرستان بندرعباس برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۹ دی افزود: بر همین اساس روز شنبه  ۹ دی ماه از ساعت ۹ صبح مراسمی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اجرای سرود ۲۰۰ نفری دانش آموزان  در جوار گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع  شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617292

مهمترین اخبار ایران و جهان: