نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 10:24

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی: جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران، بازیکنان جبهه انتخابات هستیم و باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  سید هادی طباطبایی با اشاره به نامگذاری عملیات اخیر غزه بعنوان شکست غیر قابل جبران از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از‌ خود بود لیکن امروز موشک به سمت اسرائیل پرتاب میکند و این تحولی در دنیا بوده است.

وی گفت: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت ‌و خنثی شدن نقشه های شرورانه و پر هزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی ‌و اسلام می‌باشد.

طباطبایی افزود: هر چند شرایط کرونا ‌و برخی مسائل اقتصادی در سالهای ۹۸ و ‌۱۴۰۰، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی‌داشت اما مردم تلاش دو ساله دولت را می‌بینند و امید است در انتخابات پیش رو حضور خواهند یافت.

معاون سیاسی استاندار با برشمردن شماری از  پیشرفتهای ایران در زمینه فناوری تسلیحاتی، موشکی، پزشکی و‌ علمی بر اساس اعلام خبرگزاری ها و‌روزنامه های غربی گفت: راه حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها و حمایت از اغتشاشات است.

وی خاطرنشان کرد: ایران با این میزان پیشرفت تکنولوژی و‌علمی نشان داد که سر تعظیم فرود نخواهد آورد و همچنان مقابل امریکا و‌دیگر دولت‌های غربی خواهد ایستاد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579648

مهمترین اخبار ایران و جهان: