نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 23:56

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: اقدامات نیروهای مقاومت و مردم غزه برگرفته از تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام محمد احمدزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر که همزمان با آیین غبارروبی ضریح امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اخبار ناگوار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث شده دل همه آزادی‌خواهان جهان غم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نابودی رژیم کودک کش و‌جعلی اسرائیل باشیم، افزود: اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است که امام راحل بنیان گذاشتند و مقام معظم رهبری در ادامه پرچم را به دست گرفته‌اند و ان‌شاءالله آن را به دست امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود موقوفات متعدد در بخش های مختلف در کاشمر یادآور شد: قطعا همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقا وضعیت وقف و خدمت به مردم می‌شود، بنابر این باید ظرفیت‌های شهرستان بیش‌ازپیش تقویت شود.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به وجود بارگاه سه امام‌زاده واجب التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس در این شهرستان خاطر نشان کرد: باید تلاش شود کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد.

در این مراسم حجت‌الاسلام صادق خلیلی که پیش از این ریاست اوقاف و امور خیریه نیشابور را بر عهده داشت به‌عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر معرفی و از خدمات سید احمد حسینی در مدت‌زمان سرپرستی این اداره قدردانی شد.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579348

مهمترین اخبار ایران و جهان: