نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 23:58

دانشگاه فرهنگیان دشتستان بازگشایی شد

آیین بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان اظهار داشت: از همه کسانی که باعث شدند تا دانشگاه فرهنگیان بار دیگر فعالیت خود را در دشتستان دنبال کند، تقدیر می‌کنیم که این کار جهادی و بزرگ را به ثمر رساندند.

وی بیان کرد: برخی از دانشگاه‌ها فقط پول را از مردم می‌گیرند و دانش و علم و مهارتی به دانشجو اضافه نمی‌کنند لذا این دسته از دانشجویان در آینده بیکار مانده و سرخورده می‌شوند.

رضایی به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و دانشگاه فرهنگیان با حفظ کیفیت توسعه یابد. دانشجویان در این دانشگاه آموزش تخصصی می‌بینند و پس از فراغت از تحصیل هم جذب مدارس می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه از گسترش و توسعه دانشگاه فرهنگیان حمایت کرده‌ایم تصریح کرد: باید به جایی برسیم که همه نیازهای آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به کمبود معلم اشاره کرد و افزود: در این ماه‌ها شاهد تلاش‌های گسترده‌ای بودیم تا کلاس‌های درس خالی نماند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578148

مهمترین اخبار ایران و جهان: