نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 14:35

کشف 6350 لیتر سوخت قاچاق در باغی در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کشف بیش از 6357 لیتر نفت گاز یارانه ای در یک باغ واقع در اطراف تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد حضرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به پرونده قاچاق مواد سوختی  به ارزش دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه  ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت گزارش کشف۶ هزار و ۳۵۷ لیتر نفت گاز یارانه ای که در یک باغ اطراف تبریز بدون داشتن مجوز نگهداری می شد با اخذ استعلامات و نتایج آزمایشگاه و دفاعیات  متهم، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

جریمه یک میلیاردی ریالی قاچاقچی تبریزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاق کننده کالای قاچاق در تبریز خبر داد و اظهار کرد:  به پرونده قاچاق کالا شامل ظروف شیشه ای و البسه به ارزش ۳۴۷ میلیون ریال در شعبه  ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

پایان پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578792

مهمترین اخبار ایران و جهان: