نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 18:53

حسینی: فوتبال امروز برای ما چرخید

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و زحمت توانستیم بازی را ببریم، بچه‌های ما مزد زحمات خود را گرفتند و فوتبال امروز برای ما چرخید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما شد، شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و برنامه‌ریزی خوبی کردیم؛ بازیکنان صحبت‌ها را در زمین انجام دادند.

وی ادامه داد: سپاهان در نیمه اول موقعیت خوب داشت که گل نزد و می‌دانستیم می‌توانیم در نیمه دوم سپاهان را غافلگیر کنیم؛ با دفاع نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و در نیمه دوم موقعیتی نداشتند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و زحمت توانستیم بازی را ببریم، از بازیکنان تشکر می‌کنم که با دل و جان بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد عملکرد خوب این تیم مقابل سپاهان گفت: آمار در تاریخ است و بازی کردن مقابل سپاهان خیلی سخت است زیرا جای‌گیری خوبی در زمین دارند و حرکت‌های متنوعی انجام می‌دهند و کیفیت بازیکنان آن‌ها بالا است؛ بچه‌های ما مزد زحمات خود را گرفتند و فوتبال امروز برای ما چرخید.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614704

مهمترین اخبار ایران و جهان: