نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 08:58

واکنش استاندار آذربایجان٬شرقی به تعطیل شدن ایستگاه خاوران

استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت های جاری ایستگاه خاوران ادامه دارد و توقف فعالیت آن خط قرمز ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران درباره وضعیت فعالیت ایستگاه راه آهن خاوران تبریز توضیح داد. 

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه در سفر دوم رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در نیمه دوم خرداد ماه جاری به طور کامل افتتاح شده است، گفت: اگر هم از نظر فنی نواقص یا اختلاف نظری بین پیمانکاران و عوامل اجرایی این طرح وجود دارد، باید برطرف شود.
 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی با اشاره به جابه‌جایی۱۱۷ هزار نفر از ایستگاه راه آهن خاوران در ۶ ماه گذشته تاکید کرد: فعالیت های جاری ایستگاه خاوران ادامه دارد و توقف فعالیت آن خط قرمز ماست.

مسافرت روزانه ۳۶۰ نفر با قطار از ایستگاه خاوران

محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن آذربایجان پیش از این یکم دی ۱۴۰۲ در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر تعطیل شدن ایستگاه خاوران در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ایستگاه راه آهن خاوران تبریز با وجود نواقصی که دارد روزانه اقدام به انجام خدمات مسافربری ریلی می‌کند.

وی افزود: روزانه یک قطار در مسیر تبریز - تهران با ظرفیت ۳۶۰ نفر اقدام به مسافر‌گیری و تردد می‌کند.

قربانی با اشاره به انتشار شایعه حذف قطارهای مسیر خاوران ( تبریز) گفت: قطارهای مسیر ریلی خاوران (تبریز) از 18 خرداد ماه سال‌جاری که به بهره‌برداری رسیده بصورت پیوسته برقرار بوده و مستمرا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن آذربایجان اظهار کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های معتبر و آژانس‌های مسافرتی نسبت به تهیه بلیت محور ریلی خاوران ( تبریز ) – تهران و بالعکس اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616148

مهمترین اخبار ایران و جهان: