نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 10:06

نمایش دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی از چهارم تا ۶ دی‌ماه امسال در تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: دومین رویداد ملی"مدیریت بحران ایران قوی" از فردا چهارم دی‌ماه تا ۶ دی‌ماه در تهران در بخش‌های مختلف نمایشگاهی، هنری، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگاه‌های آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از استان گلستان نیز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و آثار کودکان و نوجوانان خطه سرزمین برادری در بخش هنری در این رویداد شرکت خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: این رویداد در سال گذشته در سطح ملی برگزار شد و امسال در سطح بین‌المللی با حضور برخی از کشورهای جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در این رویداد فرصت خوبی است تا ضمن به نمایش گذاشتن دستاوردهای استان گلستان در حوزه‌های مختلف از تجارب و دانش استان‌ها و کشورهای دیگر در مدیریت بحران بهره‌مند شد.

حاجی‌زاده گفت: در سال گذشته بیش از ۳۱۳ اثر از دانش‌آموزان کودک و نوجوان استان گلستان در حوزه مدیریت بحران و راهکارهای مقابله با این بحران در قالب نقاشی و انشاءنویسی به دست ما رسید و امسال نیز بیش از ۲۰۰ اثر هنری از مقاطع مختلف سنی کودک و نوجوان به دست ما رسیده‌است که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: هدف ما این است که کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به نوعی با موضوعات بحران، راهکارها و چگونگی مدیریت در این زمان خاص آشنا شوند و در زمان وقوع بحران خونسردی خود را حفظ کرده و موقعیت بحرانی خود و خانواده را بخوبی مدیریت کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615104

مهمترین اخبار ایران و جهان: