نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 13:05

خدمت به جامعه عشایری فارس افتخار است

فرماندار شهرستان فراشبند گفت: خدمت به جامعه عشایری یکی از مهم ترین وظایفی است که بر عهده هر مسئولی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فراشبند ، مجید وامق در جلسه بررسی مشکلات جامعه عشایری شهرستان ضمن برشمردن مشکلات و موانع این جامعه بیان کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که هر مسئولی میتواند به آن افتخار کند خدمت رسانی به جامعه عشایری است و برطرف کردن مشکلات این جامعه بزرگ است.

وامق اضافه کرد: جامعه عشایری ایران  در طول قرون متمادی، پرچمدار افتخار و عظمت و عزت و دیانت ملت ایران بوده و هست.

وی با اشاره‌ به نقش آفرینی عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس عشایر غیور افتخارات زیادی آفریده‌اند، که این یکی از نمادهای برجسته ارزشی انقلاب اسلامی است.

وامق با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع مردم خوزستان و کرمان مبنی بر اهمیت انتخابات گفت: با توجه به گزاره مهم سیاسی انتخابات که در پایان سال پیش رو داریم، لازم است که همه مردم با یک اتحاد و همدلی و انسجام ملی در جهت مشارکت پرشور همت گمارند و جامعه عشایری نیز همانطور که در تمامی عرصه‌های انقلاب در صحنه حضور فعال و پرشور داشته‌اند نیز، بار دیگر حماسه پرشور خلق کنند.

او ادامه داد: دشمن در  تلاش  است تا مردم ایران را با ایجاد یاس ، ناامیدی و سیاه‌نمایی  از آینده نا امید کند و تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفته تا سرمایه عظیم اجتماعی نظام را به نفع خود مصادره کند از این رو حضور پرشور و حداکثری در انتخابات نقشه دشمن را با شکست مواجه می‌سازد و امنیت ملی را تقویت می نماید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616504

مهمترین اخبار ایران و جهان: