نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 14:56

سردار زهرایی: ۱۱۰ قرارگاه جهادی شاخص در کشور راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر ۱۱۰ قرارگاه جهادی خوب و شاخص در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه آسفالت اسلامیه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از برنامه های بسیج سازندگی در گام دوم، بسیج همه‌ مردم است.

وی بیان کرد: اگر بر اساس بودجه ها بخواهیم کار کنیم سالیان سال طول می‌کشد تا محرومیت ها از مناطق روستایی، شهری و حاشیه شهرها رفع شود.

وی عنوان کرد: باید با کار، حرکت و گفتمان جهادی و هم افزایی و تجمیع همه ظرفیت‌ها این کار را انجام داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در این راستا در سراسر کشور قرارگاه‌های جهادی تعریف شد و  در حال حاضر ۱۱۰ قرارگاه خوب و شاخص در کشور راه اندازی شده است.

سردار زهرایی گفت: اگرچه برخی قرارگاه های جهادی از جمله قرارگاه جهادی شهرستان فردوس تجهیز نشده که از سمت ما باید اتفاق بیفتد اما این قرارگاه ها کار انسجام بخشی بین گروه های جهادی، آسیب شناسی، تهیه برنامه های عملیاتی محرومیت زدایی با نگاه کمک به دولت و استفاده از ظرفیت خیران و مردم را در برنامه دارند.

وی با بیان اینکه ما نیز به وظایف خود عمل می کنیم، افزود: این قرارگاه‌ها تسری پیدا می‌کند که ان شاءالله هیچ منطقه جغرافیایی در ایران اسلامی خالی از کار جهادی نباشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: همراه مردم هستیم تا اولویت هایی که در محلات و حاشیه شهرها تعریف کردیم را پیگیری و برطرف کنیم.

سردار زهرایی گفت: فردوس خاستگاه گفتمان  جهادی و گفتمان سازی حرکت جهادی است و مقام معظم رهبری در سال ۱۳۴۷ این را تبیین کردند.

وی با اشاره به این که عاقبت بخیری در مسیر جهادی است، گفت: فقط همت و اراده می‌خواهد که همه در کنار هم برای کار جهادی قرار بگیریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603792

مهمترین اخبار ایران و جهان: