نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 20:51

معرفی ۲۹۸ راننده با تخلفات حادثه‌ساز به دستگاه قضایی اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۸ راننده با تخلفات حادثه‌ساز به دستگاه قضایی معرفی شدند تا پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.

سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این رانندگان در سال‌جاری با رفتارهای پرخطر و حرکات مارپیچ در سطح شهر تخلفات حادثه‌سازی را مرتکب شدند که باید سلامت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پلیس برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان حادثه‌ساز و پر تخلف انجام می‌دهد تا جلوی حوادث ناگوار رانندگی گرفته شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل خطاب به متخلفان حرکات نمایشی و بر هم زنندگان نظم و انضباط ترافیکی گفت: رانندگانی که اقدام به سلب آسایش و امنیت شهروندان بکنند، با برخورد جدی و بدون اغماض پلیس روبه‌رو خواهند شد.

فتاحی افزود: با هدف جلوگیری از اختلال در نظم ترافیکی، با اعمال قانون خودروی ۲۹۸ راننده در هشت ماهه امسال به دلیل رفتارهای پرخطر توقیف و رانندگان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا در کنار معرفی به مراجع قضائی، انجام سنجش سلامت روحی، روانی و رفتاری این رانندگان از طریق پزشکی قانونی انجام شود.

فتاحی اضافه کرد: هر چند روند کاهشی را در تصادفات درون شهری در استان شاهد هستیم ولی تاکید ما رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق دیگران است.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: با هدف کنترل و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و روان‌سازی ترافیک، پلیس تلاش جدی انجام می‌دهد تا با همکاری سایر دستگاه‌ها بتواند امنیت ترددی را بیش از گذشته برقرار کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907048

مهمترین اخبار ایران و جهان: