نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 10:19

احزاب سیاسی فیروزکوه با مطالبه گری در عرصه‌های مختلف فعال باشند

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: احزاب سیلسی فیروزکوه با مطالبه گری در عرصه‌های مختلف فعال باشند.

️به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی احزاب سیاسی فیروزکوه با تاکید بر اینکه احزاب یکی از مؤلفه‌های مهم در ارتقای مشارکت سیاسی کشور به شمار می‌روند گفت: رویکرد فرمانداری فیروزکوه بر تقویت تعامل و کمک به ایجاد فضای هم اندیشی و تفاهم میان فرمانداری و احزاب سیاسی در مدار قانون است.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: اساس کار اداره سیاسی فرمانداری بر این است که با احزاب ارتباط مستمر داشته باشیم و با برنامه ریزی فضا برای اثر بخشی مؤثر احزاب در فضای سیاسی شهرستان مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه ما در شهرستان فیروزکوه به این تعامل مشترک احتیاج داریم افزود: این جلسات باید به صورت دوره‌ای برگزار شود و حتی در انتصابات و موضوعات مختلف این نگاه احزاب را داشته باشیم.

حیدری منش با بیان اینکه حضور احزاب نمی‌بایست تنها معطوف به زمان انتخابات باشد، بیان داشت: احزاب سیاسی باید به عنوان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف سیاسی، حضوری فعال داشته و با رویکرد نقد سازنده، راهکارهای خود را نیز برای حل مشکلات ارائه کنند.

وی با انتقاد از عدم توجه احزاب سیاسی به کادر سازی، عنوان داشت: این کم کاری متوجه تمامی طیف‌های سیاسی است و امروز احزاب سیاسی می‌بایست در کنار فعالیت‌های قبلی خود نسبت به تربیت نیروهای انقلابی کارآمد، متعهد و متخصص اقدام کنند و به روزی برسیم که عملکرد احزاب مختص انتخابات نباشد.

حیدری منش در پایان گفت: بحث هدایت گری به سمت تمدن نوین اسلامی که مبنای بیانیه گام دوم انقلاب است به عنوان یک ظرفیت در شهرستان در نظر گرفته شود که بتوانیم نتایج این کار را در افزایش مشارکت در انتخابات بعدی، ایجاد خاک ریزهایی برای فضای سیاسی کشور در شهرستان ببینیم و با انجام این کار، جبهه انقلاب برای آینده برنامه ریزی نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907904

مهمترین اخبار ایران و جهان: