نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 16:32

سمن ها یار و یاور مدیران و مردم/ ثبت ۴۰ سمن در استانداری همدان

همدان_مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با بیان اینکه سمن ها یار و یاور مدیران و مردم هستند، گفت: اعتمادسازی رمز موفقیت کارهای عام المنفعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا فریدونی ظهر یکشنبه در نشست تخصصی با سمن‌های حوزه خیریه استانداری ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه مجموعه تشکل‌های مردمی، گفت: دولت سیزدهم با تمام وجود به حضور مردم در عرصه‌های مختلف اعتقاد دارد و استاندار همدان نیز بر توانمندسازی و واگذاری امور به مردم اصرار و تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن بر تعاون و همکاری در امور نیک سفارش شده و رفع حاجات نیازمندان جز نعم الهی است، اظهار کرد: خیریه‌ها در حوزه سلامت و معیشت مشغول فعالیت هستند.

فریدونی ادامه داد: حدود ۴۰ سمن ثبت شده در استانداری در حوزه کمک به نیازمندان در بخش سلامت، درمان و تأمین مایحتاج ضروری زندگی فعال هستند.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی رمز موفقیت کارهای عام المنفعه است، افزود: عملکرد پربار و شفاف سمن‌های مردم نهاد موجب اعتماد مردم شده و کارهای بسیار بزرگی با اتکا به منابع خودجوش مردمی صورت گرفته است.

گفتنی است در نشست تخصصی سمن‌های مردم نهاد در حوزه سلامت، مدیران کل دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی رضوان الله علیه و بهزیستی حضور داشتند و به مشکلات و سوالات مدیران سمن‌ها پاسخ دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918192

مهمترین اخبار ایران و جهان: