نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 14:59

والدین شهدا همواره مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند

زنجان -نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان تاکید کردند: والدین شهدا در لحظه لحظه‌های زندگی با برکت خود همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‎‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی خاتمی و محسن افشارچی روز یکشنبه در پیام مشترکی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان« قنبر و سهراب اسماعیلی» افزودند: والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، اسوه‎‌های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با بیان اینکه خبر درگذشت«حاج مختار اسماعیلی» پدر گرانقدر شهیدان والامقام «قنبر و سهراب اسماعیلی»، موجب تالم و تاثر فراوان شد، خاطرنشان کردند: بی‌تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‎‌های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

حجت الاسلام خاتمی و افشارچی اظهار داشتند: حال روح بلند و ملکوتی پدر این شهیدان پس از مدت‎ها فراق، به اعلی علیین پر کشید و به فرزندان شهیدش پیوست.
امام جمعه و استاندار زنجان، در پیام خود افزودند: این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده‎ محترم اسماعیلی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن پدر گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918004

مهمترین اخبار ایران و جهان: