نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 00:15

ضرورت توجه بیشتر مراکز فرهنگی به خانواده‌ها و فرزندان زندانیان

اردبیل- مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: توجه بیشتر مراکز فرهنگی به خانواده‌ها و فرزندان زندانیان که در معرض آسیب‌های اجتماعی و رفتاری قرار دارند، لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر امجدی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل اظهار کرد: توجه بیشتر مراکز فرهنگی به خانواده‌ها و فرزندان زندانیان که در معرض آسیب‌های اجتماعی و رفتاری قرار دارند، لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه زمینه ارائه خدمات رایگان به فرزندان زندانیان توسط کتابخانه‌های عمومی اردبیل فراهم شد، افزود: متولیان مجموعه‌های فرهنگی انتظار داریم با تحت پوشش قراردادن این افراد در برنامه‌های آموزشی، باعث قطع چرخه جرم در جامعه شوند.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل خاطر نشان کرد: مطالعه هوشمند و تدوین سیر مطالعاتی برای جامعه هدف در زندان‌ها باعث تغییر نگرش و رویکرد مثبت در سبک زندگی افراد خواهد شد.

امجدی افزود: یکی از اهداف مهمی که سازمان زندان‌ها دنبال می‌کند بازگشت سالم و سعادتمندانه مددجویان به متن جامعه است و توفیق در این امر مهم، با ایجاد تغییر باور از طریق انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله انس بهتر و بیشتر با کتاب میسر خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919048

مهمترین اخبار ایران و جهان: