نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 18:46

فدراسیون کشتی از شورای برون مرزی مجوز گرفت/ تیم ملی ناقص راهی آمریکا

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد با ترکیبی ناقص راهی آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،  رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا و با حضور ۶ تیم برتر جهان برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها تیم‌های آمریکا، ایران، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان در ۲ گروه ۳ تیمی به رقابت می‌پردازند.

ایران در گروه B با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان در یک گروه قرار دارد و تیم‌های آمریکا، مغولستان و گرجستان نیز در گروه دیگر این مسابقات جای دارند.

تیم ملی  کشتی آزاد کشورمان پیش از آغاز اردوی آمادگی خود به امارات رفت تا با مراجعه به سفارت آمریکا در امارات کارهای لازم برای اخذ ویزا را انجام دهد. پس از این موضوع هیچ جوابی تا امروز از سوی سفارت آمریکا برای ایران ارسال نشده بود، که سرانجام عصر امروز ویزای تیم ملی کشتی کشورمان به نماینده فدراسیون کشتی تحویل داده شد، اما آمریکا هفت نفر از اعضای تیم ملی کشتی را را صادر نکرده است و تیم ملی باید با ترکیبی ناقص راهی آمریکا شود. 

تیم ملی برای این که از مسابقات بین قاره‌ای بزرگسالان و مسابقات جهانی بزرگسالان صربستان که کسب سهمیه المپیک پاریس است محروم نشود بالاجبار باید با نفرات ناقص راهی آمریکا شود و در این رقابت ها شرکت کند.

فدراسیون اعزام تیم ملی کشتی آزاد را به شورای برون مرزی وزارت سپرده بود که این شورا هم مخالفتی ندارد و ملی پوشان امشب راهی آمریکا می شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 899792

مهمترین اخبار ایران و جهان: