نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 16:53

‌هاشم‌ الحیدری: مردم "لبنان، سوریه و عراق" تبعیت از ولایت فقیه را از ایرانی‌ها آموختند

دبیرکل جنبش الله عراق با ‌بیان اینکه مردم لبنان، سوریه و عراق تبعیت از ولایت فقیه را از ‌ایرانی‌ها آموختند، گفت: ‌واجب است تا همگان در تحقق منویات ایشان تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، حجت‌الاسلام سیدهاشم‌ الحیدری ظهر امروز درگردهمایی بزرگ طلاب و روحانیان منطقه کاشان با بیان اینکه دشمنان از ولایت دقیقه می‌ترسند، اظهار داشت: عالمان دینی باید با روشنگری حقایق را به جامعه نشان دهند و از این رو سکوت هر عالم دینی به نفع دشمنان است.

وی لزوم تشخیص حق از باطل توسط آحاد مردم به واسطه جهاد تبیین افزود: امروز در برخی کشورهای همسایه علیه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه جنگ نرم راه‌اندازی شده است به نحوی که جعل و دروغ علیه ولایت فقیه اقدام می‌کنند.

دبیرکل جنبش العهد عراق ضمن تاکید بر جدی گرفتن جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب توسط عالمان دینی ابراز داشت: کلام‌ رهبر معظم انقلاب سراسر نور است و تحقق منویات ایشان بر همه واجب است.

وی با بیان اینکه کشورهای لبنان، سوریه و عراق  تبعیت از ولایت فقیه را از مردم ایران آموختند، گفت: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف به ایراد سخنرانی می‌پردازند و از این رو واجب است تا همگان در تحقق منویات ایشان تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

حجت‌الاسلام الحیدری با بیان اینکه تبعیت شهید سلیمانی از رهبر معظم انقلاب و مبارزه با داعش این شهید والامقام را مشهور کرد، تصریح کرد: جهان اسلام امروز و در شرایط فعلی نیازمند افرادی همانند شهید سلیمانی است که بتواند در جبهه جنگ نرم و حوزه فرهنگی موفق باشد.

انتهای پیام/801

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 912948

مهمترین اخبار ایران و جهان: