نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 12:51

۱۰۰ خانه بهداشت در کرمانشاه در دست ساخت است

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۰۰ خانه بهداشت در کرمانشاه در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح پنجشنبه در نشست با تیم نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت اظهار کرد: با توجه به پایش و بازدیدهای صورت گرفته در حوزه بهداشت استان کرمانشاه بهتر است مواردی که کارشناسی شده و به طور قطع دقیق و درست است، جمع بندی شده و نقاط ضعف و قوت آن و پیشنهاداتی که وجود دارد به صورت جامع و کامل در اختیار دانشگاه قرار گیرد تا به بهترین نحو اجرایی گردد.

وی افزود: وزارت بهداشت و همکاران ما در حوزه بهداشت وظایف خود را به ویژه در حوزه پیشگیری به خوبی انجام می‌دهند اما مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم و فرهنگ سازی در حوزه بهداشت و پیشگیری در کاهش بار بیماری‌ها بسیار اثربخش خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نظرات و پیشنهادات پس از انجام این بازدیدها بی شک نظرات کارشناسی شده و ارزشمندی است که مشتاقانه در راستای ارتقا بهداشت و سلامت استان آنها را اجرا خواهیم کرد و از اولویت‌ها و وظایف ما در دانشگاه محسوب می‌شود و کمک بسیار خوبی برای پیشرفت بیشتر در حوزه سلامت خواهد بود.

محمدی بیان کرد: زحمات و تلاش همکارانم در حوزه بهداشت استان کرمانشاه بسیار قابل تقدیر است و نیروهای حوزه بهداشت از بهترین و دقیق‌ترین و مسئولیت پذیرترین نیروها هستند و یک پتانسیل بسیار خوب در دانشگاه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با کمک وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم ساخت بیش از ۱۰۰ خانه بهداشت و مرکز بهداشت در استان کرمانشاه را آغاز کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 926104

مهمترین اخبار ایران و جهان: