نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 20:50

۱۰ بالگرد امدادی هلال احمر زمینگیر است

بابل- رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به این ۱۰ بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است، گفت: برای مرمت آن نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امدادی بابل با اظهار اینکه برای مرمت و اورهال بالگردهای این جمعیت نیازمند حمایت دولت و مجلس هستیم، گفت: ۱۰ بالگرد این جمعیت زمینگیر شده است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های نمایندگان برای تأمین اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد و گفت: فرسودگی ناوگان و تجهیزات خودرویی هلال احمر از جمله مسائل و دغدغه‌های فراروی است که برای مرمت آن نیازمند اعتبار هستیم.

وی گفت: نبود بودجه کافی، فرسودگی ناوگان خودرویی از جمله مشکلات هلال احمر به شمار می‌رود و امیدواریم با حمایت نمایندگان زیرساخت‌های امدادی کشور و مازندران تقویت شود.

کولیوند با تاکید بر پرورش نیروهای کاردان و در تراز گام دوم انقلاب افزود: امیدواریم با حمایت‌های مجلس و دولت شرایط هلال احمر بهتر شود.

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس نیز با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان و شهرستان بابل خواستار توجه ویژه برای ارتقای وضعیت خدمات امدادی در این شهرستان شد.

وی تعیین تکلیف نیروهای هلال احمر را از جمله نیازها بیان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916492

مهمترین اخبار ایران و جهان: