نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 10:46

کاروان روایت حبیب با یاد حاج قاسم به مدارس سراسر کشور می رود

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مهاجر گفت: کاروان هنری «روایت حبیب» از ۱۳ آذر ماه تا ۱۳ دی ماه، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۹ استان حضور داشته و برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: کاروان روایت حبیب که بیش از ۵۰ هنرمند در آن حضور دارند، به میادین مهم و سطح شهرهای مختلف کشور رفته و در قالب برنامه‌های میدانی و برگزاری شب‌های خاطره، تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، گامی بردارد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطرنشان کرد: رویداد قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب از جمله برنامه‌های جذاب ویژه برای کودکان و نوجوانان است که بخشی از برنامه‌های کاروان روایت حبیب را شامل می‌شود.

مهاجر افزود: این رویداد با همکاری اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و حوزه هنری در کانون‌های فرهنگی تربیتی استان‌های هدف برگزار می‌شود.

افتتاحیه رویداد قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب روز شنبه ۲۶ آذرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 917604

مهمترین اخبار ایران و جهان: