نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 19:33

فعالیت 18 کانون هماهنگی شورای اسلامی کار در ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: 18 کانون هماهنگی شورای اسلامی کار در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار سرزده بازدید کرد. 

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این بازدید ضمن حمایت از اقدامات این کانون در جهت رفع مشکلات کارگران گفت: کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، محل تبادل‌نظر کارگران است و می‌تواند به عنوان پل ارتباطی مستحکم بین کارگران و کارفرمایان در امور تسهیل‌گری مطالبات و خواسته های قانونی کارگران فعالیت کند.

وی خاطر نشان کرد: کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار با معرفی نمایندگان کارگران به مراجع حل اختلاف مستقر در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به پرونده های شکایتی بین کارگران و کارفرمایان نقش به سزایی دارند‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ۱۸ کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و فعالیت شروع به کار ۳ کانون دیگر نیز در دست اقدام است.

یاسان الفتی رئیس کانون شورای اسلامی کار استان ایلام نیز در این بازدید ضمن خوش آمد گویی به الیاسی و قدردانی از وی به خاطر حمایت از اهداف این کانون جهت رفع مشکلات معیشتی کارگران گفت: با توجه به مدت زمان محدودی که از بازگشایی مجدد این کانون گذشته است، توانستیم اقدامات مهمی در جهت رفع مشکلات موجود در حوزه کارگر و کارفرما انجام دهیم.

وی افرود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با حمایت و پیگیری های بیشتر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به مشکلات بیشتری از کارگران عزیز رسیدگی و آنها را حل و فصل کنیم.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 933692

مهمترین اخبار ایران و جهان: