نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 10:00

شبکه توزیع برق شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نوسازی می‌شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی زیرساخت‌های شبکه توزیع برق حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر اظهار داشت: به علت فرسودگی زیرساخت‌های شبکه توزیع برق در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم، بخش عمده‌ای از ظرفیت شبکه هدر می‌رود و کوچک‌ترین حوادث طبیعی سبب قطعی برق نارضایتی مردم عزیز می‌شود.

وی افزود: برای نوسازی و پایدار کردن شبکه توزیع برق در حوزه انتخابیه از وزیر نیرو درخواست کردیم که اعتباری بدین منظور تخصیص داده شود و خوشبختانه ایشان با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان موافقت کردند که البته این مبلغ فقط بخشی از مشکلات را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر مذاکراتی برای بهبود وضعیت زیرساخت توزیع نیروی برق در استان و خودکفا شدن صنایع بزرگ مستقر در استان از شبکه توزیع سراسری صورت گرفت و پیشنهاداتی ارائه شد که امیدواریم برای مردم عزیز منشأ خیر و برکت باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921404

مهمترین اخبار ایران و جهان: