نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 16:00

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است

پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پیشوا اظهار داشت: مردم از لحاظ معنوی رشد کردند و امتحان دشوار شده است تاریخ اسلام تاریخ امتحان است.

باقری با بیان اینکه آینده اسلام روشن است افزود: مکتب اهل بیت دشمن دارد و به این مکتب حمله می‌کنند و مهمترین ابزار آنها رسانه و تبلیغات است جبهه حق باید مجهز به امید به آینده شود نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد ما امید به آینده است.

وی گفت: در طول این سال‌ها بعد از انقلاب اسلامی چقدر به کشور ما حمله‌های نظامی، سیاسی، علمی و رسانه‌ای و اقتصادی کردند چقدر فتنه‌های متعدد راه انداختند اما آن چیزی که باقی مانده مقاومت و هشیاری و آگاهی و بصیرت ملت ایران است یک روز از این فتنه‌ها برای هر کشوری رخ می‌داد کفایت می‌کرد تا آن کشور نابود شود اما کشور ما نه تنها مقاومت و ایستادگی کردند بلکه در همه عرصه‌ها پیشرفت کردند اسلام روز به روز در حال گسترش است.

خطیب نماز جمعه پیشوا ادامه داد: راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است دشمن سعی می‌کند آینده کشور ما را کدر و مردم را ناامید کند اما گاهی اوقات در داخل نیز کارهایی می‌کنند که بهانه به دست دشمن می‌دهند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: از مجلس محترم انتظار داریم که به عنوان نماینده مردم تصمیمات درست در حوزه‌های مختلف اعم از معیشت و شفافیت آرا و فضای مجازی بگیرند این مجلس که عنوان انقلابی را یدک می‌کشد کارهای بهتری انجام دهند نه اینکه مصوبه‌ای دهند که مورد تذکر مقام معظم رهبری واقع شوند دولت آقای رئیسی که حقیقتاً و انصافاً مردمی و انقلابی است روز گذشته وارد استان مرکز آشوب‌ها یعنی سنندج می‌شود جرأت و شجاعت می‌خواهد یعنی حرکت انقلابی و بر مدار انقلاب اما آقای رئیسی برخی از وزارت خانه‌های شما در حد انقلاب نیستند.

وی افزود: کشورهای غربی و عربی و عبری بعد از ناامیدی در جنگ سخت به جنگ نرم روی آوردند و مردم ما را ناامید می‌کنند در داخل نیز نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم که از اهداف دشمن کاهش و از بین رفتن امید و عزت و اعتماد به نفس جامعه ایرانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893148

مهمترین اخبار ایران و جهان: