نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:59

۱۱۰ فرزند یتیم به آرزوی خود رسیدند

به همت حامیان ایتام و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز جشن آرزوهای ۱۱۰ یتیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز، در جمع اصحاب رسانه، با بیان این که برآورده کردن آرزوهای ایتام و فرزندان محسنین در قالب جشن آروزها یکی از رویدادهای این نهاد است، گفت: به همت حامیان اکرام، خیرین، مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد، شهدای زندان ها، امام صادق(ع)، اتحادیه پوشاک و بانوان گرمدره در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام(ره) البرز آرزوی ۱۱۰ فرزند یتیم و محسنین استان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر از خیرین و حامیان فرزندان که در این امر یاری رسان بودند، افزود: جهت تهیه این اقلام ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که بخش از آن توسط کمیته امداد و بخشی توسط خیرین تأمین شود.

وی ادامه داد: عمده آرزوی این عزیزان دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی، گوشواره بود که این اقلام تهیه و در این مراسم به این عزیزان اهداء شد.

محمدی فرد با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و دعوت از خیرین جهت کمک به نیازمندان در این ایام، گفت: در این مراسم علاوه بر آرزوهای برآورده شده، اقلام مربوط به جشن شب یلدا در قالب بسته های آجیل و شیرینی تهیه و در پایان مراسم به این ۱۱۰ خانواده تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۱۴۹۰ فرزند یتیم و ۴۶۸۲ فرزند محسنین مورد حمایت این نهاد می باشند، افزود: خیرین می توانند جهت حمایت از این فرزندان که آینده سازان این مرز و بوم هستند عدد ۲۶ را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال و یا با شماره ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 921604

مهمترین اخبار ایران و جهان: