نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:18

موکب‌های دانش‌آموزی فاطمیه مقابل مدارس اشتهارد برپا می‌شود

اشتهارد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد به برپایی موکب‌های دانش‌آموزی فاطمیه در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: این موکب‌ها در مقابل مدارس برپا می‌شود.

حجت الاسلام حسن صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در این دهه با هدف گرامیداشت ایام عزای فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در دستورکار اداره تبلیغات شهرستان قرار گرفت هماهنگی جهت سیاه پوش کردن خیابان‌ها و تبلیغات محیطی است که با همکاری مدیریت شهری انجام می‌شود.

وی به برگزاری موکب‌های دانش آموزی در سطح مدارس اشاره کرد و یادآور شد: در این میان با آموزش و پرورش جلساتی برگزار شد و مقرر کردیم موکب‌های دانش آموزی در مقابل مدارس برپا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد به برگزاری روضه‌های خانگی با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و افزود: همچنین محفل با قرآن نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ فاطمیون با حضور عموم مردم در امامزاده کبری و ام صغری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هماهنگ جهت تجمع زنان فاطمی و بانوان فعال فرهنگی نیز در دستورکار قرار دارد.

صلاحی متذکر شد: شب شعر فاطمی با حضور شاعره‌های اشتهاردی در مکان سالن جلسات فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز در دهه دوم فاطمیه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922304

مهمترین اخبار ایران و جهان: