نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 21:03

گل‌محمدی: نبود شیخ و لوکادیا به چشم نیامد/ با نبود لوکادیا و دیاباته بازی‌های بعدی را از دست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جوری بازی کردیم که نبود شیخ و لوکادیا به چشم نیامد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی 2 بر 2 دربی 99 پایتخت در نشست خبری اظهار داشت: قبل بازی اتفاقاتی برای ما افتاد که غیرقابل پیش‌بینی بود. هفته قبل شیخ دیاباته مصدوم شد و دو مهاجم تخصصی خود را از دست دادیم اما امروز جوری بازی کردیم که نبود شیخ و لوکادیا به چشم نیامد.

*هر موقع کارهای ترکیبی کردیم از خط دفاع استقلال رد شدیم

وی افزود: بازیکنانی که در پست مهاجم بازی کردند توانستند موقعیت‌سازی کنند. از بازیکنان خط حمله یا چهار نفر خط جلو انتظار داریم کارهای ترکیبی کرده یا موقعیت‌سازی داشته باشند، پاس عمقی بدهند و ... این کارهایی است که مهاجمان انجام می‌دهند و امروز تیم ما این کار را خیلی خوب انجام داد. توانستیم در زمین حریف پاس بدهیم و کارهای ترکیبی کنیم. هر موقع کارهای ترکیبی انجام دادیم توانستیم از خط دفاع حریف رد شویم. شاید به دلیل نداشتن مهاجم تخصصی نتوانستیم روی توپ‌های ارسالی سر بزنیم اما فرصت‌های خوبی در حمله ایجاد کردیم.

*با از دست دادن لوکادیا و دیاباته، بازی های آینده را هم از دست می دهیم

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت شیخ دیاباته و لوکادیا در ادامه بازی‌ها گفت: اگر دو مهاجم تخصصی خود را از دست بدهیم به نظرم قطعاً بازی‌های آینده را هم از دست می‌دهیم. کار سخت‌تر شده است. لوکادیا آقای گل لیگ بود و شیخ دیاباته روند خوبی را طی می‌کرد. داشتن آنها خیلی می‌تواند به روند و سیستم هجومی تیم کمک کند. اما سعی داریم با تمرینات و ایجاد موقعیت‌های بیشتر این خلاء را پر کنیم زیرا از دست ما کار خاصی جز اینکه تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و بهتر و بیشتر  تمرین کنیم، برنمی‌آید.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 923292

مهمترین اخبار ایران و جهان: