نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 23:48

لکه‌گیری ۱۵۰ متر مربع ازراه‌های خلخال/اصلاح راه‌ها ادامه دارد

خلخال-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: ۱۵۰ متر مربع از راه‌های اصلی،فرعی و روستایی خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف خسروی عصر شنبه در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان با اشاره به تداوم اصلاح راه‌های خلخال اظهار کرد: ۱۵۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی خلخال در یک ماهه گذشته توسط راهداران لکه‌گیری و رفع چاله شده است.

وی به خاکبرداری و اصلاح پیچ ۹ هزار متر مکعب از محورهای اصلی فرعی و روستایی خلخال اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال طی یک ماه گذشته انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با بیان اینکه در یک ماهه گذشته راهداران هزار و۶۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال انجام داده‌اند، ادامه داد: بعد از بارش‌های بهاری راهداران با استفاده از ۱۵۰ تن نمک‌پاشی نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده‌اند.

خسروی از لایروبی و تنقیه ۵۵ دستگاه از پل‌ها در شهرستان خلخال در یک ماه گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت راهداران ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پل را نگهداری و تعمیر کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۴۳۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان خلخال در ۱ ماهه گذشته تسطیح و ۲۲۵ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان خلخال در محورهای اصلی و روستایی تسطیح و رگلاژ شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225992

مهمترین اخبار ایران و جهان: