نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 17:36

برگزاری همایش سلاله ها و تجلیل از دختران شهدا در شیراز

به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (ع) همایش سلاله ها با تجلیل از دختران شهدا در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، همایش سلاله ها در شهر شیراز برگزار شد.

در این برنامه که با حضور دختران نوجوان و مادرانشان در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد ارسال اسلامی برگزار شد جمعی از دختران شهدا نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. در این همایش که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس  ،شورای اسلامی شهر شیراز و موسسه مردمی روشنایی راه زندگی برگزار شد دختران نوجوان دهه هشتادی برنامه های مختلفی اجرا نمودند.

همچنین در پایان برنامه از دختران شهید فعال در عرصه فرهنگی و همچنین تعدادی از دختران فعال در اداره کل حفظ آثار که در قالب تشکلهای مردمی باشگاه دختران جوان و موسسه روشنایی راه زندگی فعالیت می کنند تقدیر به عمل آمد و مجموعا ۲۸ هدیه به این مناسبت تقدیم حضور دختران عزیز شد.

به گفته ساجده تقی زاده مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس، این اداره کل در نظر دارد تا پایان سال دست‌کم ۵۰ همایش سلاله ها را با محوریت پیوند بین دختران نوجوان دهه هشتادی و نودی و نسل ایثارگر دفاع مقدس برگزار نماید و  در این راستا از تمام ظرفیت های شهر شیراز و استان فارس به ویژه تشکل‌های مردمی استفاده خواهد شد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1228504

مهمترین اخبار ایران و جهان: