نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 15:50

انهدام باند سارقان مامورنما در چهارباغ

چهارباغ- فرمانده انتظامی چهارباغ از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: سارقان تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در پوشش ضابط قضائی اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ کامران چراغی در گفت‌ؤگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مأمور و ضابط قضائی، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سوژه‌های خود را از بین افراد کم سواد و کم سن و سال انتخاب کرده و با معرفی خود به عنوان ضابط قضائی اقدام به اخاذی از آنها می‌کردند.

رئیس پلیس شهرستان چهارباغ تصریح کرد: در ادامه پس از چندین روز اقدام پلیسی و اطلاعاتی در نهایت یکی از سارقان دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی این شخص به همراه ۳ نفر از همدستانش دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت تحت پوشش مأمور و ضابط قضائی اعتراف کرده اند.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مواجهه با کسانی که با لباس شخصی خود را مأمور و ضابط قضائی معرفی کرده و درخواست‌های نامتعارف دارند، حتماً درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259092

مهمترین اخبار ایران و جهان: