نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 17:57

اعزام یک هزار ملایری به حرم امام خمینی در ۱۴ خرداد

همدان_فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل یک هزار نفر از زائران و عاشقان امام خمینی (ره) از شهرستان ملایر به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌شوند

علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با همکاری شهرداری و نهادها و ادارات و شبکه‌های مردمی فضا سازی مناسبی در سطح شهرستان متناسب با ایام انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برنامه‌های عزاداری سالگرد ارتحال امام راحل در مساجد و حسینیه‌ها اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری نشستهای بصیریتی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و گفت: همچنین مراسم محوری سالگرد ارتحال امام (ره) نیز در مسجد فاطمیه با سخنرانی امام جمعه ملایر برگزار می‌شود.

فارسی همچنین از اعزام یک هزار نفر از زائران و عاشقان امام راحل از شهرستان ملایر به حرم مطهر امام (ره) خبر داد و گفت: عاشقان روح الله از اقشار مختلف مردم در ۱۴ خرداد با حضور در مرقد امام راحل یک باردیگر با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259448

مهمترین اخبار ایران و جهان: