نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 13:52

دستگیری سارق منزل در لحظه سرقت

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد بیست و دوم اردیبهشت ماه تیم عملیات کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان مقدس تهران بودند که به دو نفر که در حال زاغ زنی منزلی بودند مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و با تخریب درب اقدام به ورود به منزل می‌کنند که مأموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: متهمان که متوجه حضور مأموران شده بودند خودرو را رها و پیاده اقدام به فرار می‌کنند که یکی از متهمان پس از اندکی تعقیب و گریز به مأموران حمله ور می‌شود که با روش‌های پلیسی متهم دستگیر ولی متهم دیگر موفق به فرار شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از خودروی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد و مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده است.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم ۳۵ ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهم به ۸ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به مراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و همچنین تلاش برای دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1265692

مهمترین اخبار ایران و جهان: