نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:55

تامین منابع آب در حوضه زاینده‌رود در دستور کار است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طرح جامع آب در حوضه زاینده‌رود در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اظهار داشت: در دو جلسه متوالی با حضور معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب‌غربی فلات در اصفهان، مطالعات طرح جامع آب حوضه زاینده‌رود تشریح و نحوه  تأمین منابع آب استان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه تأمین منابع آب در حوضه زاینده‌رود در دستور کار جدی ریاست حوضه آبریز زاینده‌رود و مسؤولان امر در استانداری اصفهان است، افزود: برای مرتفع شدن مشکلات این حوضه طرح جامع آب در حوضه زاینده‌رود در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.

ساسانی با تأکید بر اقدامات انجام شده در این راستا تصریح کرد: وزارت نیرو مصمم است مشکلات حوضه زاینده‌رود را حل و فصل کند.

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان مردم شهرستان اصفهان و خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار انتقال آب در راستای تأمین منابع آب استان شدند.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این جلسه ضمن تأکید بر کمبود منابع آب استان به نیازهای مبرم آبی استان اشاره کرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201092

مهمترین اخبار ایران و جهان: