نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 16:48

15 نفر اراذل و اوباش معروف خوزستان دستگیر شدند/برخورد قاطعانه پلیس با اشرار

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 15 نفر اراذل و اوباش معروف در عملیات‌های مقتدرانه و منسجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شدند.

سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی طرح دستگیری و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش را به مدت دو روز به مرحله اجرا گذاشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: این طرح به منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده‌کشی، سرقت به‌ عنف و دستگیری اراذل و اوباش خطرناک استان اجرا شد، ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی 137 نفر را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در این طرح ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی 15 نفر از اراذل و اوباش دارای پرونده‌های کیفری اعم از اسید پاشی، سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‍‌شمار دیگر را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

صالحی با بیان اینکه در اجرای این طرح مقادیر زیادی مهمات جنگی، سلاح سرد و مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209348

مهمترین اخبار ایران و جهان: