نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 15:38

آیت‌الله حسینی بوشهری: توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار «نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.

وی بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس اسلامی جوانان و نیروهای نظامی ما موفق به کسب این توانایی های شگرف شدند.

امام جمعه قم مطرح کرد: در دنیای کنونی جنگ، جنگ اراده هاست و کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.

وی ادامه داد: ویژگی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی تلفیق قدرت و توانایی تجهیزات پیشرفته نظامی با باور عمیق دینی و معنویت است‌که‌ سبب ایجاد قدرت و توان بی‌نظیری شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1209092

مهمترین اخبار ایران و جهان: