نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 16:11

۱۵۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ایران جوان بمان ارسال شد

گرگان- دبیر جشنواره ملی ایران، جوان بمان گفت: هزار و ۵۶۰ اثر در بخش عمومی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا شبیهی بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار جشنواره ایران جوان بمان ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، هزار و ۵۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

دبیر جشنواره ملی ایران، جوان بمان با بیان اینکه آثار توسط هیئت داوران بررسی و نفرات برتر انتخاب شدند، گفت: به نفرات برتر در بخش های نقاشی، کلیپ، عکس، خانواده الگو، برداشت آزاد، انیمیشن، موشن گرافیک، ایده ها و نظرات کاربردی، پوستر و طراحی گرافیک و کاریکاتور، داستان کوتاه و فیلمنامه و نمایشنامه و شعر، ادبیات، جملات کوتاه و تاثیرگذار جوایز سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومانی، ۹ عدد دوچرخه و به اثر فاخر یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولین جشنواره ایران جوان بمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می‌شود، ادامه داد: نیروی کار جوان و مولد از ضرورت‌های توسعه در هر کشوری است، حتی در کشورهای توسعه یافته هم اگر نیروی جوان وجود نداشته باشد، پیشرفت متوقف خواهد شد.

دبیر جشنواره ایران جوان بمان با اشاره به برگزاری این جشنواره در استان گفت: پس از داوری ۲۸ اثر برگزیده که ۱۸ اثر در بخش عمومی، هشت اثر در بخش دانش آموزی انتخاب شدند، نفرات اول تا سوم در بخش عمومی و در بخش دانش آموزی هم از هشت برگزیده همزمان با هفته جمعیت تجلیل خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209004

مهمترین اخبار ایران و جهان: