نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:54

خدمات دولت باید در سفره و زندگی مردم محسوس باشد

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: هر چند خدمات زیر بنایی متعددی در دولت سیزدهم انجام شده ولی چون در زندگی و سفره مردم محسوس نبود، دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با طرح یک سوال که یادآوری این روزها با توجه به گذشت ۴۱ سال از آن اتفاق چه فایده‌ای دارد، اظهار کرد: بازگو کردن حادثه خرمشهر در واقع بازگو کردن نعمت‌های الهی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن زمان صدام می‌گفت اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس بگیرند من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

فتح خرمشهر با اتکا به نیروی الهی میسر شد

خسروی با بیان اینکه حضور مردم از دیگر عوامل پیروزی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر بود، بیان کرد: رزمندگانی که خرمشهر را فتح کردند در واقع با اتکای به قدرت الهی در این راه قدم برداشتند تا به هدف رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه باید خرمشهرهای سیاسی، اقتصادی و اخلاقی را نیز فتح کنیم، گفت: رمز موفقیت در این بخش‌ها نیز همان علل موفقیت در عملیات بیت‌المقدس یعنی تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی و اتکا به نیروی ایمانی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به برخی از مشکلات موجود در کشور اظهار کرد: هر چند امروزه مسائلی چون بیکاری و تأمین معیشت گریبان مردم را گرفته است ولی دولت سیزدهم نهایت تلاش خود را برای رفع این مشکلات دارد.

برخی مشکلات ناشی از ترک فعل‌های مدیران گذشته است

خسروی با تأکید بر اینکه برخی از مشکلات امروز جامعه مربوط به ترک فعل‌هایی بوده که برخی از دولتمردان گذشته انجام داده‌اند، بیان کرد: متأسفانه امروزه جریان تحریف واقعیت‌ها را عکس جلوه می‌دهد که باید مراقب این تحریف‌ها باشیم.

وی یادآور شد: هر چند خدمات زیر بنایی متعددی در دولت سیزدهم انجام شده است ولی چون در زندگی و سفره مردم محسوس نبود، دیده نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در زمینه ایثار و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان گفت: شهدایی همچون شهید بادامکی و دیگر شهدای مدافع وطن جانشان را در نقطه صفر مرزی برای دفاع از کشورشان در مقابل اشرار می‌دهند تا برای ما عزت کسب کنند.

خسروی با اشاره به مجموع حقوقی سالانه سازمان ملل متحد گفت: در این مجمع که سالانه یک بار برگزار می‌شود، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده تام‌الاختیار آسیا انتخاب شد که بسیار ارزشمند است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235192

مهمترین اخبار ایران و جهان: