نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 08:39

تعریف ۶۰۰ مسیر گردشگری در اپلیکیشن گردشگری آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت:: ما در حال طراحی یک اپلیکیشین گردشگری هستیم که تاکنون ۶۰۰ مسیر گردشگری در آن تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی صفری در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فرمانداری شاهین‌دژ اظهار کرد: آثار تاریخی باارزشی در آذربایجان غربی وجود دارد که این ظرفیت‌ها بالقوه باقی مانده و بالفعل نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: ما در حال طراحی یک اپلیکیشین گردشگری هستیم که در آن تاکنون ۶۰۰ مسیر گردشگری تعریف شده است و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: جاده و پوشش اینترنتی دو زیرساخت گردشگری است که متاسفانه آذربایجان غربی وضعیت خوبی در حوزه جاده‌ها ندارد هر چند که با در سال‌های اخیر با عنایت محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی جهاد جاده‌سازی در استان آغاز شده اما با این وجود باز هم نیازمند حمایت مسئولان کشوری و تخصیص اعتبار در این حوزه است همچنین افزایش ضریب پوشش اینترنتی در سطح استان نیز نیازمند سرمایه‌گذاری و اعتبار است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204304

مهمترین اخبار ایران و جهان: