نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 13:21

درخشش فرش راز و جرگلان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی تهران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان از درخشش فرش این شهرستان در اکسپوی تهران خبرداد و گفت: اکسپوی تهران بستر‌ی مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز ناصر قدیمی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با ابراز رضایت از حضور در اکسپوی تهران اظهارکرد: در این رویداد اقتصادی، هنر قالیبافان و فعالان حوزه‌های تولید، فرش دستباف شهرستان راز و جرگلان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی گفت: توجه به موضوع صادرات، یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه اکسپو به شمار می‌رود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان افزود: توسعه فروش داخلی، معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه صرفا محلی برای فروش فرش نبوده بلکه اصل مهم آن ارتقای جایگاه فرش دستباف است حضور غرفه داران از سایر استان‌ها باعث تبادل اندیشه و اشتراک ایده و رونق تجارت فرش می‌شود.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206092

مهمترین اخبار ایران و جهان: