نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 15:02

جذب حداکثری اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در دستور کار است

استاندار همدان گفت: جذب حداکثری اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در دستور کار است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از‌ ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید تمام اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان را تا شهریورماه  جذب کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم اعتباراتی که به سختی و با پیگیری‌های زیاد جذب می‌گردد در جاهای دیگر هزینه شود.

استاندار همدان افزود: استفاده بهینه و درست از اعتبارات بسیار مهم و مورد تأکید است و برگشت اعتبارات به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. 

وی گفت: فرمانداران باید برنامه‌های شهرستان را برای جذب اعتبارات سال‌ جاری بر اساس شاخص‌های اعلامی، به معاونت توسعه مدیریت و منابع تحویل دهند.

قاسمی‌فرزاد افزود: اولویت جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی در حال پیشرفت فیزیکی است و باید از تعریف پروژه‌های جدید اجتناب شود. 

وی با بیان اینکه اولویت جذب اعتبارات در مناطق محروم استان باید در حوزه‌های سلامت و رفاه اجتماعی باشد گفت: استفاده از مهندسی ارزش و بازنگری در برخی از پروژه‌ها و مشارکت بخش خصوصی در اجرا و تکمیل پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت قانونی مورد تأکید است.

استاندار همدان تاکید کرد: ظرفیت‌های قانونی بودجه امسال که مورد تأیید نهادهای نظارتی است در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255048

مهمترین اخبار ایران و جهان: