نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 20:00

فرمانده سپاه فجر فارس: روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مولفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: با بیان اینکه «ولایتمداری» شاخصه اصلی پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: مدیران جهادی برای موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله باید روحیه بسیجی داشته و خستگی ناپذیر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجرفارس و همچنین جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی «علیه السلام» با حضور مدیران، مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه «ولایتمداری» شاخصه اصلی پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مولفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی است که موفقیت در انجام ماموریت ها را تضمین می کند.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از نقش بی بدیل بسیجیان فارس در خدمت رسانی به اقشار محروم، گفت: سپاه و بسیج فارس با تمام توان و بکارگیری حداکثر ظرفیت ها در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه فعال هستند و در این زمینه آماده همکاری و تعامل هدفمند با سایر دستگا ها و نهادها هستیم.

در این مراسم سرهنگ پاسدار هاشم جمالی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر معرفی و از زحمات سرتیپ دوم پاسدار حسن عبدالله‌زاده تجلیل به عمل آمد.

 همچنین سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور بعنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی «علیه السلام» معرفی شد.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255348

مهمترین اخبار ایران و جهان: