نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 11:29

اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

ساری- رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت‌های ترافیکی امروز در جاده‌های چالوس و هراز اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۱ امروز جمعه ۱۲ خرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1256348

مهمترین اخبار ایران و جهان: