نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 01:22

تیراندازی به یک خودروی حامل شهرک‌نشیان صهیونیست در جنوب نابلس

منابع فلسطینی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی به سمت خودروی صهیونیست‌ها در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک صهیونیست زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک صهیونیست بر اثر تیراندازی در پست ایست و بازرسی «زعتره» در جنوب نابلس زخمی شد.

وبگاه فلسطینی «سما» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی یک فلسطینی در «زعتره» در جنوب نابلس زخمی شد.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطینی، عامل تیراندازی ۱۲ گلوله به سمت خودروی صهیونیست شلیک کرد و موفق به فرار شد و پلیس رژیم صهیونیستی در جستجوی عامل این حمله است.

منابع عبری نیز گزارش دادند که عامل فلسطینی شلیک کننده ۱۲ گلوله به سمت خودروی یک شهرک‌نشین اشغالی به سرعت از صحنه گریخته است.

منابع عبری از استقرار گسترده نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در محل حادثه خبر می‌دهند. نظامیان صهیونیستی دو ایست بازرسی حواره و زعتره در جنوب نابلس را در پی این تیراندازی مسدود کرده‌اند.

بر پایه این گزارش، همه اماکن تجاری در محدوده تیراندازی با فشار صهیونیست‌ها تعطیل شده‌اند و همه ورودی‌ها به محل حادثه مسدود شده است.

جزئیات بیشتری تاکنون در این‌باره گزارش نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266892

مهمترین اخبار ایران و جهان: