نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 20:24

نفرات برتر مسابقات قرآنی دستگاه قضایی استان سمنان تجلیل شدند

نهمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضایی استان سمنان با تجلیل از منتخبان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع متسابقان نهمین دوره مسابقات قرآنی در سالن شهدای هفتم تیر حاضر و از منتخبان هر بخش تجلیل کرد.

عبداللهی ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت منزلت والای تعلیم و تربیت بیان کرد: مقام معلم به جهت دانایی، علم‌آموزی و ارائه دانش به انسان‌ها بلندمرتبه شناخته می‌شود که موانع جهل، نادانی و غفلت را از مسیر انسان‌ها کنار زده و کرامت و منزلت فرد را مترقی می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های معلمان افزود: قطعاً رفع جهالت و ابهامات افراد جامعه درخور سپاس و تقدیر بوده و در آیات نورانی قرآن کریم غفلت‌زدایی صحیح با هدف آگاهی‌افزایی و کسب دانش به انسان‌ها بخشیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با ابراز خرسندی از افزایش تمایل کارکنان قضایی و اداری و خانواده‌ها برای شرکت در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: آنانی که به سمت دانایی و خوبی‌ها در حرکت بوده تا نهایت معرفت و نیکویی‌ها را کسب کنند، بهترین راه را برگزیده‌اند و موجبات مسرت و افتخار است که توجه شاغلان و خانواده دستگاه قضایی استان به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی رو به افزایش است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: جامعه‌شناختی صحیح و اهتمام و گرایش همکاران و خانواده‌ها به برپایی این‌گونه مراسم ستودنی بوده و سیاست دستگاه قضایی استان سمنان به این موضوعات معطوف است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192704

مهمترین اخبار ایران و جهان: