نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 22:14

جنگ ترکیبی با جنبه های اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای علیه ما شروع شد

بیجار - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان یک تهاجم ترکیبی با جنبه های اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای را علیه ما راه انداخته اند اما آنها شکست خواهند خورد و ما همواره پیروز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی روز پنج شنبه در همایش یادیاران در جمع بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیجار اظهار داشت: نقش بیجار گروس در انقلاب اسلامی و پیروزی آن بسیار برجسته است و این دیار شهدای بسیاری تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی گفت: بیجار گروس در دوران دفاع مقدس هم محور مقاومت برای دفاع از حریم ولایت بود و این شهرستان گل سرسبد استان کردستان است.

فرمانده سپاه کردستان افزود: وجود ۴ هزار و و ۷۰۰ رزمنده، ۴۵۰ شهید والامقام و ۴ شهید دفاع از حرم زینب کبری (س) نشان از افتخارات بیجاری‌های سلحشور است.

سردار حسینی اظهار داشت: خرسند هستیم ایران کهن و انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر تمامی دشمنان پابرجاست و با جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان، دشمنان از صحنه تاریخ حذف شدند و این نشان از قدرت و استقامت ملت ایران و قدرت اسلام است.

وی خطاب به مردم بیجار گفت: شما نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشته‌اید، شما شاخه‌های سبز مقاومت شدید و در پیروزی در جنگ و شکست دشمن نقش بسیار ارزنده‌ای داشته‌اید.

سردار حسینی بیان کرد: سختی‌های ۸ سال دفاع مقدس بر دوش شهدا و خانواده‌های شهدا بوده است.

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما در سال گذشته تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و با قدرت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردیم.

وی بیان کرد: امروز جنگی به نام ترکیبی و جنگ سخت در پیش داریم اما ما با آگاهی همچنان بر دشمن پیروز هستیم.

سردار حسینی اظهار کرد: دشمن یک تهاجم ترکیبی دارد که جنبه اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای دارد اما آنها شکست خواهند خورد و ما همواره پیروز هستیم.

وی افزود: دشمن تلاش کرد انقلاب اسلامی را تحریف کند و در ذهن جوانان و نخبگان علمی از وضعیت کنونی و گذشته و آینده کشور تغییراتی دهند اما شکست خوردند.

وی گفت: رهبری فرمودند «برنامه‌ریزی دشمن خوب بود اما شناختشان از کشور بد بود چون مردم ایران را هرگز نشناختند».

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما سخت‌تر است، جنگ نرم جنگی دشوار است چون جنگ اراده و عقیده و تسلط بر ذهن و قلب افراد است.

وی گفت: تخریب نهادهای انقلاب اسلامی، تحریف اندیشه و شخصیت عملکرد امامین انقلاب در دستور کار دشمن است و امروز در جهاد تبیین وظیفه یکایک ما دفاع از صیانت انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن است.

سردار حسینی بیان کرد: دشمن درصدد است دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه داده و قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و واقعیت‌های گذشته ما را وارونه جلوه دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمن با تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای شکست کشور ما آمد اما شکست خورد چون ملت ایران از عقیده و آرمان‌های خود دفاع کردند.

وی بیان کرد: حضور گسترده امروز در آستانه فتح خرمشهر و به یاد سفر تاریخی رهبری نشان از اراده و ایستادگی شما مردم شریف است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221604

مهمترین اخبار ایران و جهان: