نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1403 - 15:20

چهارمین قهرمانی پیاپی دانشگاه آزاد در لیگ برتر روئینگ

رقابت‌های لیگ برتر روئینگ مردان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛ مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر روئینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز ( دوشنبه 17 اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم روئینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت افشین فرزام به عنوان سرمربی و فرزین رضایی به عنوان مربی، قهرمان هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و سال گذشته کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت چهارمین بار قهرمانی‌اش را کسب کرد و تیم‌های ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمان پور، امیررضا ابدالی و محمدرضا کریمی اعضای تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر روئینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. مهسا جاور، زینب نورورزی، آیگین کریمی و ساقی ملکی با هدایت افشین فرزام به عنوان سرمربی و سمانه کرمی به عنوان مربی، برای تیم روئینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می‌زنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1709892

مهمترین اخبار ایران و جهان: