نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 16:06

المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی

دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: المپیاد فناوری در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم افتتاحیه رویداد اینوتکس 2024 بعدازظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

سید سجاد عباسی فشمی؛ دبیر رویداد اینوتکس 2024 در افتتاحیه این رویداد گفت: اینوتکس 2024 همزمان با اولین نمایشگاه صنایع خلاق با عنوان مانوین برگزار می‌شود.

وی گفت: بزرگترین دارایی اینوتکس، افراد و تیم‌های شرکت‌کننده است. امسال برای نخستین بار ملاک‌هایی استخراج کردیم که نقش مؤثری در توسعه اکوسیستم نوآوری داشتند.

دبیر رویداد اینوتکس 2024 خاطرنشان کرد: در رویداد اینوتکس 2024 میزبان 400 شرکت در قالب غرفه‌دار هستیم و از همه ماهیت‌های مختلف دعوت کردیم که در نمایشگاه حاضر باشند.

عباسی فشمی با بیان اینکه نصف شرکت‌های حاضر در اینوتکس 2024 فناور هستند، گفت: در این رویداد 40 رویداد ترویجی در حال برگزاری است که با هدف شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ما در  سالن‌های مختلف موضوعات مختلفی را داریم، به عنوان مثال در استیج‌ها، فروم حکمرانی را داریم که حکمرانی دانش‌بنیان‌ها بررسی می‌شود.

دبیر رویداد اینوتکس 2024 گفت: در اینوتکس 2 دوره رقابتی داریم که در استان‌ها برگزار می‌شود که برگزیدگان در قالب رویداد اینوتکس پیچ رقابت می‌کنند و درنهایت برترین استارتاپ معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: ما 5 رویداد ریورس پیچ را داریم که در این رویداد صنایع شیمیایی، صنایع ارتباطی و صنایع کشاورزی نیازهای خود را مطرح می‌کنند.

عباسی فشمی اضافه کرد: المپیاد فناوری در مهرماه 1403 برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710548

مهمترین اخبار ایران و جهان: