نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 12:53

وعده جدید برای افتتاح پل چهارم بشار یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد روستا در بازدید از پروژه‌های عمرانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پروژه پل چهارم بشار هم اکنون فعال بوده و عملیات اجرایی آن با سرعت پیش می‌رود که تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات خاکریزی و بتن ریزی پروژه پل چهارم بشار در حال انجام است، عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه تأمین شده و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و پیمانکار نیز به صورت قوی به کار ادامه می‌دهد.

روستا با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج، رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد(ع) راحت‌تر می‌شود، ادامه داد: اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک دارای معارضاتی بوده که باید رفع شود.

وی همچنین با اشاره به پروژه گردشگری بام لند یاسوج تصریح کرد: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود و قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخرشنا احداث شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، افزود: این استان ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بوده و انتظار می‌رود مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا حمایت کند.

روستا یادآور شد: در دور دوم سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت. این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده عملیات پروژه 45 متری آیت‌الله ملک‌حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات نفت تامین شده است.

 پل چهارم بشار به‌عنوان مهمترین پروژه عمران شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 با حضور محمدباقر نوبخت معاون وقت رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با هدف روان‌سازی ترافیک و اقدامی کاربردی برای کنترل این پدیده نوظهور در شهر نسبتاً کم‌جمعیت یاسوج کلنگ‌زنی شد که در دولت قبل روند اجرایی آن لاک‌پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم و با تزریق اعتبارات دولتی جان تازه‌ای گرفت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710392

مهمترین اخبار ایران و جهان: