نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 23:22

خلیل زاده: بازیکنان تجربه زیادی دارند و امیدوارم بتوانیم به هدفمان یعنی قهرمانی برسیم

مدافع تیم ملی کشورمان گفت: همه بازیکنان تورنمنت های زیادی در کنار هم بودند و با تجربه هستند. امیدوارم این تجربه کمک کند که بتوانیم قهرمان بشویم. هدف ما قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: به مردم عزیز ایران این برد را تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در مراحل بعدی نتایج بهتری بگیریم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: فشار همیشه است و توقع از ما همیشه زیاد است. ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و فوتبال همین است.  جام ملت های قبلی کسی انتظار نداشت که قطر قهرمان شود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

مدافع تیم ملی کشورمان اظهار داشت: فوتبال پیشرفت کرده و شما ژاپن و کره جنوبی را ببینید، قطر و عربستان همه تیم ها خوب شدند. همه بازی ها برای ما حکم فینال دارد و ما اگر می‌خواهیم قهرمان بشویم باید همه تیم ها را ببریم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود نیز اظهار داشت: کاملِ کامل خوب نشدم ولی شرایط مثبتی دارم.

خلیل زاده در واکنش به اینکه بازیکنان جواب کری های اماراتی ها را خوب دادند، اظهار داشت: ما در فضای مجازی تصاویر آنها را دیدیم. اینجور کری ها درست نیست و خداراشکر توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم. همین جا نیز یک تبریک به بیرانوند می‌گویم که به نظرم بیشترین کلین شیت های دروازه بان ایران را کسب کرده!. ما این برد را مدیون بیرانوند هستیم و یک تبریک به سردار آزمون که دومین گلزن برتر تیم ملی است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان تورنمنت های زیادی در کنار هم بودند و با تجربه هستند. امیدوارم این تجربه کمک کند که بتوانیم قهرمان بشویم. هدف ما قهرمانی است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647692

مهمترین اخبار ایران و جهان: